MÓJ POZNAŃ. ANKIETA

"Zapytałem więc Wiolę…. Zapytałem więc Jolę… Zapytałem więc Olę…"

Zakończyliśmy już wizytowanie Poznania. Nie przepuściłem Was przez standardowe i utarte jego szlaki. To był Poznań widziany moimi oczami. Czy zaprezentowałem go godnie? Czy zafascynowałem Was Poznaniem? Mam nadzieje, że tak właśnie się stało. Mam nadzieje, że sami chętnie to miasto odkryjecie. Sami odkryjecie, a ze mną swoimi wrażeniami i przeżyciami się podzielicie! Czas jednak zadać pytanie, co do tego Poznania Was najbardziej przyciągnie? Po co do Poznania warto przyjechać?

Zapytałem więc Wiolę….
„- Ja tam nic ciekawego w Poznaniu nie widzę, jedynie to sklepów jest dużo. Tak, tak, mój Karcio mnie na tam wozi bo sklepów jest dużo, a ja to godzinami…”
 Zapytałem więc Jolę…
„- Ach, poznańska starówka na zdjęciach jest przepiękna! Cudowności! Pyszności! Ech, chętnie bym ja na żywo zobaczyła….”

Zapytałem więc Olę…
„- rowerek, termy, kajaki, Poznań, rowerek, termy, kajaki, Poznań….."
A czym dla Was Poznań słynie? Oto moje tego ankietowe pytanie J
Zapraszam do głosowania!
 
Ankieta znajduje się po prawej stronie.

Nie zapominajcie też o codziennej lekturze i komentarzach J
 
SHOPPING w Starym Browarze

ZABYTKI na Starym Rynku

ATRAKCJE wokół poznańskich jezior