ZIMOWE ŁADOWANIE AKUMULATORÓW I KILKA NOWOŚCI

"RELACJE WIDEO, KOMENTARZE O UŁATWIENIACH/ UTRUDNIENIACH, WERSJE OBCOJĘZYCZNE I NIESPODZIANKA"




Zimno na worze bucha, torowiska skute lodem, trakcje pomarznięte, nie pozostało mi nic innego jak krótką przerwę w podróżowaniu po Polsce zarządzić…
 Nie martwcie się!
Powrócę na szlaki już wkrótce, powrócę ze zdwojoną siłą, powrócę z nowościami i niespodziankami!

Dla wszystkich leniwych czy też spragnionych mojego widoku :) pojawią się… RELACJE WIDEO z każdej odwiedzonej miejscowości! Próbkę moich medialnych możliwości możecie już zobaczyć w postach z podróży po Poznaniu.

Dla wszystkich, dla których poruszanie się po otaczającym świecie nie jest bagatelą, pojawią się… KOMENTARZE O UŁATWIENIACH/ UTRUDNIENIACH, które podążając moimi drogami możecie napotkać.

Dla wszystkich, którzy bez znajomości języka polskiego za podróże po Polsce się zabierają, pojawią się… WERSJE OBCOJĘZYCZNE bloga. Wyróżnieni w tym wypadku staną się nasi zachodni sąsiedzi i wyspiarze :)

I w końcu dla wszystkich… NIESPODZIANKA! Kolejne moje podróże, jeszcze tej zimy, zaplanujecie Wy! A przy okazji będziecie mogli zgarnąć niebagatelną nagrodę!


Śledźcie zatem mój blog, śledźcie zatem mój facebookowy profil…
http://www.facebook.com/PkpPolskieKolejaPodroze
i wypatrujcie szczegółowych informacji!