SOLANKOWE KUJAWSKO- POMORSKIE. ANKIETA

Najatrakcyjniejszy kurort województwa kujawsko- pomorskiego...
 

Solankowa podróż już zakończona a ja wreszcie na własne oczy zobaczyłem osławione tężnie. I te w Ciechocinku i ta w Inowrocławiu wywarły na mnie niemałe wrażenie. A i jakoś zdrowszy się czuję… to na pewno skutek wpływu solankowego powietrza! Ale czy aby solankowego? A może tego przeczystego z Borów Tucholskich? Jestem ciekaw co Wy na ten temat sądzicie, jestem ciekaw, dokąd Wy pojechalibyście się dotlenić? Czas więc ogłosić kolejną ankietę! Ankietę na najatrakcyjniejszy kurort wójewodztwa kujawsko- pomorskiego!  Pierwszym kandydatem jest Ciechocinek, na czas rywalizacji połączony z również odwiedzonymi podczas minionej podróży pobliskimi Aleksandrowem i Nieszawą. W szranki wejdzie ze swoimi tężniami też Inowrocław. Ostatni na Wasze głosy będzie liczył Tleń wraz ze swoimi zielonymi płucami.

A gdzie się podziały Toruń i Bydgoszcz? Cudne, przepiękne i pominięte? I tu już zdradzę tajemnice kolejnej podróży… A szykuje się bezpośrednie starcie tych dwóch miast, starcie stolic kujawsko- pomorskiego!

Tymczasem jednak wracamy do tegopodróżowej rywalizacji. Głosujcie na najatrakcyjniejszy kurort województwa kujawsko- pomorskiego i komentujcie!

Ankietę znajdziesz po prawej stronie.




 Ciechocinek
 
 Inowrocław
 
Tleń